04 грудня на базі Науково-методичного педагогічного центру проведено конкурсне випробування «Практична робота» серед 14 конкурсантів номінацій «Початкова освіта» та «Образотворче мистецтво».
За умовами конкурсного змагання вчителі мали розробити план-конспект уроку та дібрати навчальний матеріал за темами, визначеними шляхом жеребкування, та практично застосувати інноваційні методи, форми та технології навчання під час проведення фрагментів уроків з учнями закладів освіти міста.
Учасники номінації «Образотворче мистецтво» разом з учнями Харківської спеціалізованої школи з поглибленим вивченням окремих предметів № 133 «Ліцей мистецтв» малювали пізню осінь, старовинні замки, екстер’єри будинків різних архітектурних стилів.
Конкурсанти номінації «Початкова освіта» під час проведення уроків з української мови та математики з ученицями Харківської гімназії № 6 «Маріїнська гімназія» продемонстрували вміння адаптувати власну педагогічну ідею, методи та прийоми роботи до специфіки навчальних предметів та вікових особливостей учнів.
04 грудня на базі Науково-методичного педагогічного центру проведено конкурсне випробування «Практична робота» серед 14 конкурсантів номінацій «Початкова освіта» та «Образотворче мистецтво».
За умовами конкурсного змагання вчителі мали розробити план-конспект уроку та дібрати навчальний матеріал за темами, визначеними шляхом жеребкування, та практично застосувати інноваційні методи, форми та технології навчання під час проведення фрагментів уроків з учнями закладів освіти міста.
Учасники номінації «Образотворче мистецтво» разом з учнями Харківської спеціалізованої школи з поглибленим вивченням окремих предметів № 133 «Ліцей мистецтв» малювали пізню осінь, старовинні замки, екстер’єри будинків різних архітектурних стилів.
Конкурсанти номінації «Початкова освіта» під час проведення уроків з української мови та математики з ученицями Харківської гімназії № 6 «Маріїнська гімназія» продемонстрували вміння адаптувати власну педагогічну ідею, методи та прийоми роботи до специфіки навчальних предметів та вікових особливостей учнів.