Статистика сайту

Сейчас на сайте 0 пользователей и 8 гостей.

Карта сайту

Супервізійна підтримка педагогів закладів освіти міста в умовах війни

Теги: Загальні

 13 лютого 2023 року року Харківським інклюзивно-ресурсним центром №1 у межах реалізації проєкту Департаменту освіти «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах війни» проведено заняття супервізійної групи, що об’єднала педагогічних працівників закладів освіти Харкова. Модератором заходу була Вишнева Ірина Миколаївна, директор центру, практичний психолог, психокорекційний педагог.

   Фахівець піднімала питання щодо визначення самоцінності вчителів, їх професійної компетентності та життєстійкості. В умовах війни, працюючи в дистанційному форматі, педагоги стикаються з ризиками знецінення себе, що виснажує, спустошує. Відсутність зворотнього зв'язку під час уроків від учнів, байдужість батьків, адміністрації ˗ все це впливає на психо- емоційний стан педагогів. Що надихає, підтримує, сприяє відновленню сил, ресурсів? Бажання бути корисним, позитивний досвід викладання, творчий підхід, використання засобів мистецької діяльності, покладання на свої цінності! Саме зараз  час, коли важливо пригадати, що «Я є цінний», бо Я живу, працюю, роблю все, що можу для інших, для себе, для підтримки життя! 
   Учасники зустрічі прийшли до висновку, що роль самооцінки в розвитку особистості дуже значна. Вона впливає на життя людини, її ставлення до оточуючих і до самої себе. Самоусвідомлення свого власного «Я» означає новий етап у розвитку особистості, оскільки стає можливим оволодіння процесом її розвитку, активного і цілеспрямованого виховання, і як наслідок досягнення цілей, які перед собою ставить людина.
 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark