У межах міського постійно діючого семінару практикуму «Учнівське самоврядування в форматі Нової української школи» відбувся семінар-тренінг «Створення мережі інтерактивних парламентських осередків для учнів молодшої та середньої школи». У заході, який проведено на базі Харківської загальноосвітньої школи № 10, взяли участь методисти Центрів освітніх технологій Управлінь освіти адміністрацій районів, заступники директорів із навчально-виховної роботи, вчителі початкової школи, куратори учнівського самоврядування закладів загальної середньої освіти м. Харкова.
Під час семінару висвітлено основні напрями діючої системи громадянського виховання в системі освіти м. Харкова, презентовано досвід взаємодії шкіл міста з Освітнім центром Верховної ради України.
Учасники семінару розглянули сучасні підходи до залучення дітей та учнівської молоді до демократичного врядування. Учителі ХЗОШ № 10 (Внукова Л.В., Глуходєдова Ю.М.) поділилися з присутніми власною практикою проведення уроків парламентаризму у різних формах: «Мій парламент: розумію і впливаю!», «Якби в мене була чарівна паличка…», «Віртуальна екскурсія до Веховної Ради України». Директорка школи Таболіна Л.В. презентувала методичні матеріали щодо супроводу проєкту, етапи роботи, які передували отриманню закладом свідоцтва про здобуття статусу парламентського просвітницького осередку, що входить до Всеукраїнської мережі закладів освіти для впровадження громадянської парламентської просвіти.
Учасники семінару обговорили можливі формати подальших зустрічей, запропонували створити супервізійну студію, де систематично обмінюватися досвідом та кращими напрацюваннями, надавати зворотній зв'язок про хід реалізації ініціативи. Керівники семінару (консультанти Харківського центу професійного розвитку педагогічних працівників) зазначили, що запорукою успішної роботи щодо запровадження проєкту стане креативне мислення педагогів, фаховість, професійна співдружність та відкритість на шляху розширення мережі шкіл парламентських просвітницьких осередків в освітньому просторі міста.