Статистика сайту

Сейчас на сайте 1 пользователь и 14 гостей.

Карта сайту

Всеукраїнські літні школи Малої академії наук з математики і робототехніки

Теги: Загальні

 П’ятеро харківських школярів стали слухачами Всеукраїнських літніх шкіл Малої академії наук з математики і робототехніки, що відбулися з 13 по 20 червня на Хмельниччині. Запрошення до навчання отримали переможці відповідних відділень фінального етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН, який відбувався навесні. 

  У школі робототехніки та інформаційних технологій навчались учні 11-го класу Харківського навчально-виховного комплексу № 45 «Академічна гімназія» Супрун Тетяна та Большаков Григорій. Тетяна – володар золотої медалі Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН у секції «Технології програмування», а Григорій – володар бронзової медалі в секції «Internet-технології та WEB дизайн». Учасники школи об’єднувалися в команди і збирали роботів, а для того, щоб ними керувати писали програми та наділяли механізми такими властивостями, як дистанційне керування, зміна швидкості рухів, трансляція відео у реальному часі, орієнтація у просторі, звукові повідомлення. Кожен робот вийшов унікальним, адже все залежало від натхнення та вміння учнів.
   У літній математичній школі навчались харків’яни, які отримали дипломи ІІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН:
   - Башук Марина, учениця Харківського навчально-виховного комплексу № 45 «Академічна гімназія» (секція «Прикладна математика»);
  - Спорова Олена, учениця Харківського навчально-виховного комплексу № 45 «Академічна гімназія» (секція «Математичне моделювання»);
   - Марценюк Всеволод, учень Харківської гімназії № 47 (секція «Математика»).
  Юні математики вивчали комплексні числа, побудову графіків та їхнє використання, приділили увагу застосуванню у практичних задачах методів комбінаторики й елементів теорії ймовірності, розв’язували задачі із параметрами, а також завдання на швидкість і кмітливість. Навчання поєднало шкільну програму з університетською.
    Основними мотиваторами до навчання були цікавість і допитливість школярів. Інтенсивно займаючись чотири години на день, вони затримувалися після занять і продовжували працювати над проблемами й питаннями, які виникали у процесі наукового пізнання. У рамках шкіл учням було запропоновано не тільки навчання, а й програма дозвілля: активні ігри, змагання, театралізовані вистави, науковий квест.
 

 

 

 

 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark