За сприянням Департаменту освіти, у межах реалізації проекту «Створення безпечного інклюзивного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» на базі дошкільного навчального закладу № 345 у квітні проведена робоча зустріч з учасниками проекту, представниками дошкільних навчальних закладів Дніпропетровської, Запорізької, Луганської та Харківської областей.
34 педагоги мали можливість ознайомитись із досвідом роботи дошкільного навчального закладу № 345 щодо використання методики «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини».
«Лялька як персона» – ця методика сприяє психосоціальному розвитку дітей, зокрема розвитку емпатії. Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, і, водночас, позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.