Учасники Міжнародного молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд» мають можливість позмагатися за першість у номінаціях «Безпека дітей в інтернеті» та «Stop hate speech in медіа».
У рамках номінації «Безпека дітей в інтернеті», підтриманої компанією Google Україна, організатори очікують на роботи, пов’язані з цифровою безпекою дітей. Проекти можуть бути спрямовані як на найменших користувачів інтернету, так і на їхніх батьків.
У рамках тематичної номінації Stop hate speech in mediа, оголошеної під патронатом Управління Верховного Комісара ООН з прав людини та Національної спілки журналістів України, молодь може втілити свої ідеї щодо інформаційної ситуації в країні. Кращі проекти номінації будуть презентовані на Міжнародній конференції, яку проводить Організація Об’єднаних Націй у жовтні 2015 року в Женеві. Автори робіт-переможців зможуть узяти участь у тренінгу Національної спілки журналістів України на тему дотримання професійних стандартів журналістики. Фестиваль має також і потужну освітню програму – інтенсив лекцій, майстер-класів від рекламістів та дискусій із громадськими активістами.
До конкурсу в обох тематичних групах приймаються роботи, виконані в будь-якому форматі, дозволеному на фестивалі (відео-, друкована, зовнішня реклама і т.д. – детальніше про умови участі можна дізнатися на сайті www.inshyi-poglyad.com). Проект візьме участь як в загальному конкурсі, так і в конкурсі за тематичним спрямуванням.
Допускається як очна, так і заочна форма участі. Проект відкритий для конкурсантів з усіх регіонів.
Участь у Фестивалі безкоштовна.
Умови участі читайте на сайті: http://goo.gl/lv7G4n
Проекти приймаються на конкурс у таких номінаціях:
1. Друкована продукція.
2. Відеоролик.
3. Аудіоролик.
4. Зовнішня реклама.
5. Інтернет-реклама.
Подані роботи змагаються у двох вікових групах – серед школярів та серед студентів і молоді.