Статистика сайту

Сейчас на сайте 0 пользователей и 5 гостей.

Карта сайту

Про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів

Теги: Загальні

 

29 січня 2014 року за підписом заступника Міністра освіти і науки Бориса Жебровського надіслано інструктивно-методичні матеріали керівникам регіональних управлінь освіти  і науки, ректорам (директорам) інститутів післядипломної педагогічної освіти, директорам шкіл про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН від 28.01.2014 № 1/9-74). 

  Оцінювання знань, умінь і навичок учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».  
  Звертаємо увагу на те, що оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально: у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової; у 2¬-4 класах з предметів: «Сходинки до інформатики», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура».
  При оцінюванні знань, вмінь і навичок учнів 2 класу (І семестр) за рішенням педагогічної ради замість балів використовуються словесні (вербальні) оцінки.
  За матеріалами сайту: http://www.mon.gov.ua/
 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark