Цікавим і насиченим був другий конкурсний день - 12 грудня 2024 року, під час якого учасники Міського конкурсу «Учитель року – 2025» представляли майстер-класи. Останніми презентували свої педагогічні знахідки та надбання найкреативніші, найекспресивніші, найталановитіші фахівці Харкова ─ конкурсанти номінації «Історія». Перед учителями була мета: показати свій особливий педагогічний почерк, поділитися елементами досвіду, завдяки яким урок стає оригінальним та неповторним.
Майстер-клас став справжньою панорамою методичних ідей, калейдоскопом оригінальних знахідок: Попович Вадим Васильович, учитель ліцею № 80 Індустріального району, ознайомив присутніх з досвідом використання інтерактивних методів і прийомів для розвитку критичного мислення та формування компетентного сучасного учня; Сірик Ірина Сергіївна, учителька ліцею № 39 Новобаварського району, презентувала досвід формування громадянської компетентності на уроках історії через дослідження ролі історичної постаті в ній; Кронгауз Владислав Олександрович, учитель ліцею № 3 Салтівського району, поділився напрацюваннями з впровадженням інноваційних методів викладання історії в профільних класах: шляхом до поглибленого розуміння; Радченко Інна Анатоліївна, учителька ліцею № 178 Слобідського району, продемонструвала вміння впроваджувати STEM-вправ на уроках історії у системі НУШ; Старчак Володимир Сергійович, учитель ліцею № 109 Шевченківського району, акцентував увагу на використанні гри як інструменту для розвитку критичного мислення на уроках історії; Глива Юлія Володимирівна, учителька фізико-математичного наукового ліцею № 27 міського підпорядкування, познайомила колег з перевагами мультизадачного онлайн-застосунку Genially як засобу інтеграції освітніх онлайн-інструментів в урок історії.
До складу журі увійшли найдосвідченіші представники провідних закладів вищої освіти педагогічного спрямування: Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, Харківської гуманітарно-педагогічної академії. Члени журі відзначили високий рівень професійної майстерності вчителів історії, оригінальність педагогічних ідей і технологій, представлених конкурсантами.
Після закінчення двох днів напруженої праці можна зробити висновки, що випробування «Майстер-клас», без сумніву, є корисним та пізнавальним щаблем до самовдосконалення для кожного конкурсанта. Педагоги збагатилися новими оригінальними ідеями, отримали заряд позитивних емоцій від спілкування з цікавими людьми. Конкурс відкриває нові імена талановитих вчителів Харкова, потужних, творчих майстрів своєї справи, вмотивованих, готових ділитися своїми професійними знахідками.
Фотозвіт.